What have you done?

Kom hem för ett tag sen, har käkat och kollat på teve. Ska nu läsa den urdåliga boken vi läser på svenskan, På västfronten intet nytt. Den är verkligen skitkass. Ska även anteckna när vi skriver, i 3 kapitel?? Kul. Och det är en jävla flugjävel i mitt rum som jag stör mig på. Måste ta bort alla kläder från mig säng också. 
Idaaaag har jag varit i skolan. Hade lockigt hår också, vilket jag upptäckte att jag trivs väldigt bra i! Och eftersom mitt hår är så tunnt så tar det inte så lång tid att locka heller, superbra. Men på tal om skolan så hade vi bara 4 lektioner idag. Men gick ändå till halv 4. Men det är för att första lektionen är 1,5 timme kemi, och lunchen är en 2 timmars lång håltimme. Kul liksom. Har även so 2 gånger, + en mattelektion. Mobbad dag. 
Aja, nu ska jag ta tag i den där svenskaläxan. Hörs!
Har stört mig på den där locken hela dagen, den åker över ögat heeela tiden.
Då får man göra såhär:
Sen såhär:
Så blir det såhär:
Och sen såhär igen:
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0