What have you done now?

Sitter och kollar priser, tider och lite annat. Vi ska nämligen börja träna! Inte gym som alla andra dock, vi ska simma. Som fiskar. Blubblubb. Så kollar på årskort och sånt, men blir antagligen inte det. Och om det blir det så blir det inte nu, måste ju testa så att det funkar och är kul oså först haha.
Ska läsa i den grymt dåliga boken snart.
Nathalie: det går ju inte komma in i den här jävla boken..
Ellen: nej. Eller jo, igår slutade jag tänka på att den var så dålig och försökte spela upp det jag läste som en film i huvudet i stället. Det funka faktiskt.
Alla: *kollar med konstiga blickar*
Johanna: den blev bra när dom börja kriga.
Alla: *vänder sig om och kollar med konstiga blickar på henne i stället* 
 
Nu ska jag svara på smsen jag just fick, ta något att äta, oooch försöka koncentrera mig på boken ett litet tag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0