We've all been paying fortunes but we can't afford a life

Hej, imorse vaknade jag 20 över 7 och fick panik för att jag trodde det va skolan. Lugnade dock ner mig själv och lyckades somna igen. Vaknade vid 11 och blev besviken för att klockan va så mycket (hade tänk gå upp typ 9 men nae..). Meeen sen gjorde jag jättenom frukost till mig själv så nu mår jag bättre ^^. Lika bra o blogga lite tyckte jag också. Igår gjorde jag nått test på nån sida om gymnasieval. Det va lite skumt och fick inte fram nått annat än massa gymnasium i typ Mjölby. haha jaja.. sen äre ju så att jag tänkte ha moppe nån gång i livet, vilket betyder att jag måste plugga massa teori.. Såå jag ska ladda ner en app som jag kan sitta och umgås med.. Inte ens säkert att jag får en moppe föresten, inga falska förhoppningar här inte! Men alltid bra o lära sig lite trafik eller nått.. Nu har jag vart en duktig tös, vi hörs när vi hörs.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0