She's ready, I'm not ready

Hej! 
Skolan idag var ganska tråkig. Började med idrott, sen svenska. Gjorde diktamen på den. Apan åt instruktionspappersautomaten. Skriv instruktionspappersautomaten. 
Sen biologi, som jag ägde sönder på. Medans alla andra satt och lekte haha.. Sen lunch, och efter det tyska <3333 Vi fick massa beröm! Dock på omläxan.. Vi fick till och med sluta 4 minuter tidigare!! Omg. Efter det hade vi hemkunskap, bakade äppelpaj och gjorde vaniljsås till. Andreas hällde vatten i våran, så den blev jätterinnig medans alla andras typ var som grädde. Kul. Sen tog jag moppen hem, lämnade mina saker, käka, och sen drog jag upp till klubbstugan i Gistad och mötte Ida där. Sen gick vi in och planerade barngympan oså. Har ju fått jobb nu vafan! Inte arbetslös längre :') Inte för att man klassas som det innan man har gått ut gymnasiet, men ändå.. Awesome ju! 
Har precis kommit hem därifrån, och har inget att göra nu. Skulle kunna plugga meeeen jag lämnade allt i skolan.. Haha aja tur för mig! 
 


Min söta telifån och jag. Det ser ut som att mitt rum är helt tomt btw.. Det är det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0