Pallar inte stå emot, han gör mig till en idiot

Haha, sitter och lyssnar på sk8/noll disciplin (hej minnen HAHA<3) och går igenom gamla konsertbiljetter och har nostalgi med mig själv. Sjukt mysig. Och dessutom håller jag på att övertala mina föräldrar att klicka hem en asbillig och sjukt kul grej till mig från ebay. Om dom går med på det så ska jag aldrig mer klaga på någonting! LOVAR!!
 
Haha, aa men hej igen oså a. Senare ska jag ut o köra moppe, btw jag är äntligen anmäld till kurs!! Det var på tiden! 
Egentligen har jag inget vettigt och skriva men aja. Hejdå.
Btw det känns konstigt o kolla på bilder från i somras för jag har redan glömt att jag har haft oranget hår. Haha konstigt det här med hårfärger :)))
 
Väldigt ful bild dock men aa. Hej på er med
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0