Måste bli bättre på att blogga...

Hejsan jag känner att jag måste bli bättre på att blogga om jag ska klara av och göra det minst två gånger i veckan. Nu måste jag göra ett till ikväll också :( jaja då kan jag ju skriva vad som hänt idag :) men i alla fall jag är hos Nathalie. Jag kom igår. Igår så typ drack vi monster och typ titta på film på kvällen och efter det så somnade vi typ 2 och aa vi bara låg och prata i typ jättelänge. Och sen så är jag förkyld med så jag har varit tvungen att vakna flera gånger inatt av att jag måste snyta mig :( och i morse tvingade Nathalie mig att ta nässprey och jag gillar inte det :( min syster fyllde år igår med så grattis till dig Emma :) aa det var typ allt återkommer ikväll :)
Hejrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0