lalala hatar rubrik

Sitter och kollar på halsdukar och stickade tröjor på lite olika sidor. Jag vill bara beställa hem allt jag ser typ.. Dock behöver jag spara mina pengar, ska till Ullared 3 december. Och om jag har kvar pengar efter det kan jag handla på julrean <3333 Vill att alla dessa månader ska gå skitsnabbt så att det blir december och jul snart. Längtar faktiskt lite efter snö och jul lite.. Det är så mysigt att sitta inne med ljus osv. 
Men i morgon blir det typ byebye summertime för vi ska bada i cecilias 28-gradiga pool när det är svinkallt ute, fett mysigt. Sista badet liksom, fett nice. 
Haha tror Nathalie har den här som bakgrund på sin telefon?
 

Nu ringde Crille så ska prata med honom en stund, tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0