keeemmmii...! :(

jaa kemi är det västa och tråkigaste ämnet i skolan, lätt !!:O har prov på tisdag och försöker att plugga in massa grejer, men man fattar ingenting om man pluggar hemma själv, det är så tyst och ensamt :O haha men jaja om några veckor (4 veckor) så har vi aldrig mer kemi i hela 9an!! :D ser fram imot det ganska mkt ;) men jaoo jag har gett upp kemin och sitter och kollar på lite avsnitt som man har missat och äter MUMINTROLL hehe! :D jag tänkt göra pajkladdkaka mä när jag kom hem från skolan och då hade vi inget smör hemma :( så det vart ingen då, såå tråkigt :( men nu ska jag fortsätta kolla så heeeejdå!! :)
haha kommer du ihåg cecilia?! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0