Jag har vaknat många nätter, förhandlat med mig själv

Har precis läst dom där 3 kapitlena, tänkte på annat typ hälften, så kommer inte ihåg något typ.. Haha bra där. 
Innan det kom Amanda hit en stund, vi chillade ute ett tag. 


Nu sitter jag i min pippionepiece och är lite social på kik, sms, kollar instagram, och annat man gör på telefonen. Typ spelar och nolife:ar. Haha kommer ihåg när alla sa "nolife" hela tiden. Nostalgi.se typ. 
I morgon ska jag och Ida ha Bamsegympa! På tal om pippi typ (eller aa sånt man kolla på när man var liten). Eller alltså vi är ledare, vi ska inte vara med.. Innan det är det skola. Som vanligt liksom.. Har hemkunskap, hoppas på att laga något gott. Kommer inte ihåg vad hon sa att vi skulle göra.. Tror vi skulle baka/laga något iaf. På tal om skola, här är två bilder från matten haha. Och nää jag orkar inte vända på dom, ni får vända på er.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0