Instagrambild barre

Haha såg just att bilden i mitt förra inlägg inte var så bra på mitt bruna hår.. Eftersom det är ganska ljusbrunt så blir det lätt så när man tar kort + lampor osv. Ni fattar nog..
Kom hem från Stina för en stund sen. Vi bakade klasdkakepaj, chillade, pluggade och hade allmänt roligt som vanligt. Asgrymt!
I morgon ska jag till foten, och kolla mina knän. Haha låter helt ologiskt.. Men stället heter "foten" och jag ska kolla mina problemknän där hos en sjukgymnast. Hoppas dom hittar felet på mig. Eller aa, knäna.. Felet på mig lär dom väl aldrig hitta haha. Men jag missas block1 imorgon, lite synd. MEN JA DET HÄR VART JU INTRESSANT HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0