Godmorgoooooon

Tja, är inne på toan och borstar tänderna haha.
Bloggade ju inget igår och ingen skrev vad som hände så aa.. Nathalie, jag och Cecilia åkte in till simhallen och tränade. Sen gick Nathalie till sin buss och Cecilia och jag köpte något att äta, föööör vi skulle på zumba. Träffade Stina och Matilda på tåget, visserligen planerat det men aaaaa sen gick vi till zumban osv. Kom hem typ halv 10 och uppdaterade min telefon. Det ääääger ju!
Idag har jag vaknat (no shit typ) och fixat mig och ska snart ta min kära lilla rosa moped till skolan. Efter skolan kommer Christoffer till mig <3333
Bild från igår på Cecilias skal och en toadörr på rese hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0