Attans dumma kemiprov :(

Nejmen tjena alla männskor :)
Jag kände att jag blev tvungen att blogga för annars skulle jag fått vatten slängt på mig. I helgen har jag vaknat 7 båda dagarna. Ganska irriterande alltså. Igår så ängnade jag halva dan till att plugga kemi. Det var tråkigt :( idag borde jag ha pluggat minst lika mycket med tanke på att vi har prov imorgon :o men det har jag ju så klart inte orkat så nu sitter jag här och kan inte ett skit och jag ska plugga snart men funderar skarpt på om jag ska läsa min bok istället :)
Förövrigt den här helgen har jag vart och är fortfarande skit förkyld och kan knappt andas genom näsan så det är ju trevligt :) eller inte :(
Aja men ska ta och plugga nu så hejdå hoppas ni har haft en bättre helg än jag iallafall :D
Så här kan det se ut när jag pluggar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0