You can all go to hell...

... Aa eller jag vet inte Damon sa det i vampire diaries. Aa så nu sitter i alla fall jag Ellen och Cecilia och tittar på vampire diaries. Det är väldigt bra och spännande :) nu kom just Tyler tillbaka och han är väldigt snygg. Nae nu ska jag sluta prata om det. Idag så har jag vart i skolan och vi har sett en teater. Den var ganska bra, rolig och ganska skum. Aa och sen gick vi i skolan igen och sen fick vi skjuts till Ica så vi kunde köpa annanas till annanas paj. Så sen fick vi skjuts hem med Cecilias pappa och sen gjorde so och sen åt vi annanaspajen :) den var awesome god. Så aa nu sitter vi här och nu måste jag titta så hejsan svejsan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0