Vattenkrig här kommer jag typ

Jag har inte bloggat på 25 år och har typ ingen ursäkt.. känns ju.. säkert.. idag har jag och min mor varit hemma ensamma och haft det allmänt trevligt. Vi har bla tittat på The Hungergames för hon hade inte sett den. Hon tyckte det var lite obehagligt att titta på den eftersom att hon är förälder meeeen jag tycker den är bra :) Idag gjorde jag klart mitt so häfte. Det blev 12 sidor av otroligt rolig och intressant läsning, såklart. Och juste, på tal om läsning, stina jag har läst till sid 157! :D duktiiig!? Nejmen den är bra :) För er som inte vet, Stina tyckte jag skulle läsa Harry Potter så då har jag börjat göra det. Och på tal om det.. jag vill läsa sen ska jag sova! Godnatt alla ankor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0