There's no going back and there's no future

Sitter i sängen och lyssnar på musik. Skolan idag var rätt okej, väldigt kallt och blött och tråkigt bara. Brandlarmet startade också, fick vänta aslänge på brandbil och allt. Det var dock inget. Tobias kom fram till oss och fråga om det var vi som eldade i våra skåp för det var tydligen där det lukta rök. Jag svarade att jag hade en minigrill i mitt skåp.
Efter skolan åkte jag, Nathalie och Stina in till stan i regnet. Tog bussen till simhallen eftersom att det regnade, sen simmade vi lite och sen tog vi bussen hem i regnet. Nathalie tog tåget dock. Sen kom mamma och hämta mig vid bussen så att jag slapp gå i regnet, söt <3 sen har jag bara gjort so hela kvällen.. Så ja, det var min dag. Har fullt upp hela veckan, ni skulle bara veta!
Måndag - skola, simma
Tisdag - skola, barngympa
Onsdag - skola, hem till Stina
Torsdag - skola, zumba
Fredag - skola, Crille ♥
Och sen lite plugg och prov på det!
Bjuder på ful bild från när brandlarmet gick, min halsduk ser gigantisk ut?


Kommentarer
Postat av: Stinas mamma

Tre söta tjejer ;)))

2012-10-16 @ 15:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0