Måste blogga annars blir det vattenkrig

Hejsan alla männskor. Jag känner att jag ligger lite efter med bloggningen men men får vell göra två till ikväll annars blir det vattenkrig påmig och det är ju inte så kul. Aja jag har nästan gjort klart so häftet det är bara bilder kvar. Jag måste desutom skriva lite om simon och ekarna också annars kommer jag bli så arg på mig själv och få panik imorgon. Idag har jag typ inte gjort ett skit. Ja jag vet att mitt liv är såå intressant men deal with it. Jag har iallafall varit ute och gått på promenad med mina hundisar och med min mor. Det tog typ dubbelt så lång tid att gå än vad det brukar för att vi träffade massa människor som mamma bara var tvungen att prata med. Aa jag såg nyss på en film och sen satt jag och tittade på lite videos med BouncE och då hittade jag den här asgrymma videon. Aa hejdå och titta på videon så kommer eran dag/kväll bli mycket bättre :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0