I´ve got some kind of hate for the human race.

Hola dudes!
Sämsta dagen i skolans historia. Ja, till och med sämre än dagen vi fick reda på att vi skulle ha Birgitta Wahlman i kemi. Ogillar den tanten starkt. 
 
Men jag fick gå tidigare från skolan eftersom jag, Amelia, Elin och Ida skulle på moppekurs. Vi körde på typ en parkeringsplats med massa koner idag. Det var skitkul!! 
Så nu ska jag bara boka tid att köra med Ronny i trafiken. Sen kan jag ta ännu fler steg mot mitt blivande körkort!! 
 
Sen när jag kom hem fick jag pannkakor<3
Efter det blev jag skjutsad till Cecilia för att plugga kemi med henne, Ellen, Lovis, Stina och cecilias mamma. Och ikväll har jag lärt mig mer kemi än vad jag har gjort i skolan på 6 veckor. Sjukt kul var det när man faktiskt fattade vad man snackade om!
 
Och nu när jag kom hem fick jag kanelbullar<3
 
Men nu ska jag plugga moppekort och sova, hejdååååå
 
Jag hade glömt att det faktiskt va blått ett tag...Haha. Galvanisk spik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0