And the world's gonna know your name, lalalaaa

Lagg på bilderna i inlägget igår.. Vet inte riktigt vad som hände där.
Idag har jag i alla fall städat, det vet jag. Och vart ute och sprungit. Fy vad tråkigt det är.. Simma är mycket roligare, tur att jag ska göra det i morgon. Har även tvättat kläder och plockat fram kläder till hela veckan så att jag kan gå upp lite senare, assmart ju! 
Nu ska jag snart äta, fisk eller nåt. Någon äcklig fisk tror jag. Mamma sa inte vad det var, så jag antar att det är torsk bara att hon vill att jag ska äta och sen så kan hon säga: du åt det förra gången!!! nästa gång, när jagh säger att jag inte tycker om torsk.
 
Vet inte riktigt varför jag gjorde tumme upp. Inget i inlägget var ju precis roligt eller positivt.. Förutom att jag ska simma och är sjukt smart, förstås. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0