VARNING FÖR ÖVERLYKLIG

Yo bro! Sitter och taggar Bråvalla i sommar! om jag får biljetter i julklapp dvs. ANNARS KOMMER JAG GRÅTA. ÅH VAD JAG KOMMER GRÅTA DÅ. Jag kommer nog gråta i vilket fall som helst då. Liksom om jag får en billjett som kommer jag stortjuta glädjetårar. Gör liksom det nu bara av att ha fått reda på vilka som kommer dit. Så här sitter jag och taggar festival och gör en spellista på spotify osv. ÅH VAD JAG ÄR LYCKLIG!!! LYCKLIG LYCKLIG LYCKLIG
 
Studiedag isag btw. Sjukt skönt! Btw jag är godkänd i kemi nu för tiden. Stolt över mig själv faktiskt. Men aa det här blev ett damp-inlägg men SKIT SAMMA ÅH VAD JAG ÄR LYCKLIG.
 
 
übergammal dampbild från le cam bara därför. Haha minns knappt att mitt rum såg ut sådär. Va fult. Låt aldrig en 11-åring välja tapeter. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0