Världens bästa vänner!

Jag fråga Nathalie om jag fick blogga och det fick jag! :) Men när jag loggade in så dampa min dator och jag råkade publicera ( stavning) ett inlägg som jag skrev när jag va med Nathalie för typ två veckor sen :) Men men nu fick ni ju läsa det också :) Jag har igentligen inte så mycket att skriva om men har endå inget att göra.
I morgon ska jag åka in till stan och göra Gelé naglar med min syster, hoppas det blir bra och att dom inte blir så tjocka... 
 
Jag vill också berätta att jag har världens bästa vänner som alltid finns där och gör mig så himla glad! Tack så mycket, ni är BÄST!! 
 
 och ett jätte stort grattis till Nathalie som fyller 15 år idag!  Du har vart min bästa vän i snart 10 år och du får mig må så himla bra!Och vi har så mycket minnen tillsammans och hyss som jag inte ska ta upp här haha.. Hoppas du haft en bra dag! Jag älskar dig !!!!! <3
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0