The luckiest girl on the planet

Hej nööbs.
Nä dååå.
Haha jo.
 
Idag har det för en gångs skull inte regnat hela dagen, tror inte att någon missade hur mycket det faktiskt snöade idag. Underbart ju, alla i 9c tagga snöbollskrig imorn!!! haha nej jag skoja bara. Tjejer i 9b känn er hotade. 
 
När jag kom till skolan imorse var det luciaträning, sen hade vi musiklektion. Chill<3
Efter det so tror jag? Oooooch sen typ håltimme. Eller aa matrast på 1 timme och 5 minuter och det räknar jag som en håltimme. Då gick jag hem och tog en cupcake som jag gjorde igår, skickade bild på den till Matilda, då kom Anna, Frida och Matilda springandes direkt från matsalen utan jackor hem till mig. De fick cupcakes och varm oboy. Mys,
 
Aja, sen engelska och svenska och mentorstid. Vi kommer få de bästa klasströjorna helt klart. 
Nu ska jag göra spanska för vi har typ ett ton spanskaläxor tills imorn. Onödigt dedär med b-språk. Btw jag gillar dikter. Och snö. Och dikter om snö <3
 
 
Jag är nästan rötott igen btw. Vet inte hur det gick till men det gör inte mig något :))))
 
Vinsten – Luckiest Girl - Acoustic
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0