När Nathalie fyller 50 är jag fortfarande 49, ha ha

Idag har Nathalie fyllt 15 och det va sista dagen av elevensval veckan. Vi kakade bakor (hihi) och hade engelska. Kommer kännas rätt segt att ha alla vanliga lektioner igen på måndag men det tänker jag inte tänka på nu haha. Imorgon ska jag på öppet hus på björkö för att få reda på mer jag behöver veta :D Funderar fortfarande på vad jag inte kommer kunna läsa vidare till efter gymnasiet om jag går den linjen med den inriktningen, hoppas få reda på det imorn :) Idag när jag kom hem så städade jag och mamma hela huset och jag fick ordning på mitt rum igen.. tihi.. behövdes.. och nu börjar jag bli trött ooooch jag har inge mer o berätta, tjenis :)

Avslutar med en bild på vår stora flicka😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0