Hej jag är trött (som vanligt)

Idag har jag gått omkring och klagat på att jag är trött, att jag fryser och att jag har ont i ryggen hela långa dagen. Jag tror att några männskor kanske blev lite irriterade men men, så kan det gå. Vi hade redskap på idrotten och jag suger i allt på redskap så det var inte precis min favorit lektion. Sen hade vi svenska som gick lite halvbra. Sen har vi haft teknik och det var då jag klaga som mest över min rygg:(. Och sen hade vi tyska och fick reda på att vi ska ha en skitärare till jul så yeha. Kommer bli den bästa terminen ever. Eller inte. Aa och sen hade vi hk och det var väll en utav de bästa lektionerna i alla fall. Sen slutade vi och så tog vi bussen och jag gick extra långsamt hem för att jag tyckte det var väldigt skönt att gå. Aa och sen såg jag drak tränaren med Ida och det är en asgrym film. Och kl 8 blev det hart of dixie och sen har jag läst lite och nu ska jag sova så godisnattis :)
När jag kom hem så åt jag denna goda "mellis":


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0