You can´t be so careful anymore when all that is waiting for you won´t come any closer, you gotta reach a little more

Paramore ♥
 

Aa hej, har haft en underbar dag/kväll.
Sov hos Mat från igår med Annie, Moa och Mat.Det va kuuuuuuul men Moa den jäveln väckte oss jättetidigt...
Haha aja, sen åkte vi till tornby och sen in till stan. Efter det hem. 
Jag åt och sen drog jag till hamra och badade med LN, Cecilia, Stina och Nathalie. Awesome! Efter att vi hade badat så gick vi heeeeela vägen tillbaka till LN igen. I solnedgången. Så sjukt fint var det och vid vattnet också. Då ångrade jag att jag inte drog med mig kameran </3 Men jag får säkert fler tillfällen *lycklig*
 
Men nu ska jag sova tidigt för en gångs skull.. Har inte gått o lagt mig innan 3 sen innan skolavslutningen.. Fy Johanna, fy. Så godnatt då.
 
Asgammal cambild på det då. Hahaha..
 
 
Men jag vet att ni gillart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0