På Rätö!

Tjena!
Lånade Nisses data eftersom jag inte har något internet på mobilen, och appen funkar inte heller så ja..
Eftersom alla har skrivit om sin midsommar så antar jag att jag med borde det. Det började med att Amanda och jag fick plocka undan efter gårdagen och dess fulla personer. Sen kom det massa folk hit och vi käkade lunch! Efter det bakade Amanda och jag jordgubbsbakelser, sen gick vi till midsommarstången och dansade och lekte lekar, tipspromenad och 5kamp. Amanda och jag ägde!!
Efter ett tag gick vi till stugan och grilla och käka, sen ner till bryggan och bara myste hela kvällen.
Idag vaknade vi vid 12 och har bara chillat hela dagen. Jag badade! Det var 15 grader, där ser ni, som tycker att jag är badkruka.
Det blir tyvärr inga bilder eftersom alla är i telefon och kamera, men lovar att lägga upp när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0