Mitt sommarlov!

Tjalalaaa, gör 4e inlägg idag, varav alla är mina :)
Alla verkar ha något för sig, men inte jag. Jag bara sitter här och har tråkigt. Egentligen har jag bara suttit och tråkat hela dagen. Tv, ingen mat, pratat i telefonen (vilket iofs inte var tråkigt), datorn, undrat vad jag ska hitta på. Och det är säkert lika roligt att läsa om det som det har varit!
Kan berätta lite om mitt sommarlov, har inget bättre för mig. Och det kommer bli asgrymt.
På måndag kommer Crille hit från Norrtälje och sover här till fredag. Eller torsdag kanske det var.. I alla fall så åker vi då till hans pappa Norrtälje och stannar där i 2 dagar. Sen tar vi färjan över till Åland, där hans familj har stuga. Där stannar vi i en vecka. Sen åker vi hem och jag och Alva åker till mormor och morfar och dagen efter ska vi åka färja, nån såndär som man sover på. Gissa vart? Jo, till Åland såklart. Snacka om bra tajming, precis varit där och allt. Sen kommer vi hem och jag har lite körlektioner oså, och så stannar jag och Alva hos mormor och morfar i ca 1 vecka. Så jag bor i stan 1 vecka, om någon vill hitta på något. Då har ungefär halva mitt sommarlov gått eller nåt. På resten av veckorna ska jag chilla, chilla med vänner, cykelsemester och allt sånt där som jag brukar göra varje sommar. Kommer bli världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0