Midsommar <3

Nu e klockan typ 1 och jag har varit uppe hos grannarna och firat midsommar. Vi har haft det rätt kul och vi har lekt lite och hållt på. Typ mitt på dagen så puttade jessica(grannen som vi var hos) ner sin dotter i poolen och det var så kul att jag garva så mycket att jag fick ont i magen :)sen gick vi tipspromenad och sen åt vi grillat som var mega gott och sen åt vi chokldfontän :D jag åt massa och trodde jag skulle spy men det gjorde jag inte :) efter det åt jag inget mer. Min syster hade fest nere hos oss så vi gick till dom och skulle se hur festen var men då var det ingen där så vi/mamma började dansa och hade en egen liten fest :D min mor e så pinsam:) sen kom iallafall Emma och då gick vi och när vi gick tillbaka så var pappa jättefull och försökte få ner jonte (min kusin) ner i en damm :) det var as kul men han lyckades inte :) sen när vi kom upp til lhuset så stod vi utanför och pappa undrade om jag ville bada och försökte dra med mig till poolen men jag typ bara satt mig ner på marken så att han inte kunde dra med mig och då sa han fjolla till mig och då hade jonte just tatt en klunk av sin dricka och han bara spruta ut det och allt typ kom på Ebba (min andra kusin) :) hahhah det var skit kul :D sen gick vi in och alla var typ as trötta så alla åkte typ hem då :) så då åkte vi med hem så nu ligger jag här och lyssnar på pretty reckless och skriver det här inlägget men appen funka inte så jag gör det på "safari" och det går skit segt för den försöker rätta alla ord till as konstiga ord som nyss fick den gör till Pär och så sättet den ihop ord men aja jag är färdig nu så då får jag vell bara säga glad midsommar (lite försent) och godnatttttttt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0