I wish that I could fly, way up in the sky, like a bird so high, oh I might just try.

Haha cecilia för helvete, lär dig använda din kategori! Haha men aa puss på dig.
 

Men hej readerz. Kom just hem. Har vart på bio med Annie och Mat. Vi såg The Chernobyl Diaries. Se inte den om inte jag är med. Vi hade egentligen ingen aning om vad det var för film. Meeen det visade sig va en skräck/thriller med 15-årsgräns. Men för nån som älskar skräckfilmer och zombies och sånt så var det inte så farligt, haha fast Annie och Mat satt och höll i mig under hela filmen typ. Lovar att jag kommer ha blåmärken imorn...
 
Aja, nu ska jag lyssna igenom Linkin Parks nya album och njuta av mitt godis<33
Puss på er. 
 
ALL ALONE </3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0