I found you lost and insecure, half asleep lying on the floor.

Jag har en ursäkt ellen!
-Jag är för awesome för att blogga och dela med mig av mitt liv.
Haha nä men hej.
Blev inte som jag hade tänkt idag, men det gör inget tror jag.
Drog på laserdome med Anna, Mat och Annie. Jag och Mat vann ju såklart. Hihi, sen åt vi på Subway och åkte hem.
Har spelat minecraft och sims ett tag och nu så bara lyssnar jag på musik o smsar med min enda kåmpiz. Haha.
Imorgon ska jag på fotokurs igen, ibäg och fota på Omberg den här gången, blir säkert kul.
Sen får jag väl helt enkelt se vad dagen och lovet bjuder pååååå hoppas bara att det blir varmt snart så man slipper gå i jeans för det gör man inte på sommaren. Blö.
GIVE ME RIKTIG SOMMAR NU VA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0