I don't wanna go, but it's time for me to say goodby

Kom just hem från en runda på Hageby centrum med mamma. Fast det heter Mirum galleria nu för tiden, men det låter så patetiskt så jag säger inte det. Ungefär som att dom inte vill avslöja att det ligger i Hageby. Men liksom.. Om någon undrar; "Jaha, vilken galleria är det då?" "Den som ligger i Hageby", svarar man ju då.
I alla fall så kom jag just hem och ska snart iväg igen, men den här gången till byggmax. Heter det så? Ingen aning. Ska i alla fall köpa byggmaterial till någonting.. Haha jag vet inte riktigt men jag var tvungen att följa med i alla fall så jag gör väl det.
Ni får bilder när jag orkar lägga in i datan, typ ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0