Holy image of lies

Tjeeenare. Har just gjort ett moppeprov. Ska ta det där jävla kortet nu när jag inte har så mycket att göra. 
Innan det var jag på vårdcentralen, tog en spruta. Det är lite roligt hur mycket folk man ser och känner igen när solen är framme, när det regnar ser man inte en jävel. 
Jag åkte aldrig till byggmax igår, stannade hemma och läste min bok som mamma och jag köpte igår istället. Och i morse läste jag ut den, haha. 
Det blev inga bilder igår, hade fullt upp med annat. Ni får en gammal bild, eftersom jag inte orkar klura ut hur jag ska göra när det inte vill funka på mitt sätt. Hejdå.
 
Eller jag skoja. Ni kan ju få en sån här, från när vi var på model lab eller vad det hette. Dom har ni ju faktiskt inte sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0