Hold me in your arms and swing me like the sea

Hej folk. Idag har inte varit någon bra dag för mig heller. Vaknade typ 12.45 ju.. Eller först ringde pappa och väckte mig vid 8 och sa att jag var tvungen att vakna eftersom en rörmockare skulle komma hit när som helst och jag var tvungen att öppna åt honom oså. Jag var ju inte riktigt vaken så jag råkade skrika något i stil med; "Men pappa är du dum eller?! Klockan är bara 8 och det är sommarlov tror du jag kan vakna nu eller!?!?" Till min stackars pappa. SÅ han fick komma hem ett litet tag och sen åka igen bara för att hans barn är så lata. Och sen när jag väl vaknade och skulle göra frukost oså så märker jag ju självklart vad rörmockarfan har gjort..Stängt av vattnet. Tack liksom. Men men, sen märkte jag att det bara var i köket och att allt annat vatten var igång igen så jag kunde duscha iaf.. 
 
Och nu så ska jag bara chilla hela kvällen. Adios bitchachos!
Btw, min redbull smakar alkohol....haha wtf.
 
PEACE OUT BROTHAAS
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0