Ginatricot

För typ ett år sen fanns det inget snyggt alls på ginatricot, nu finns det i överflöd! Det här (+ mycket mer) skulle passa perfekt i min garderod, jag lovar. Nej vadå att jag bara använder svarta och vita kläder, pfft. 
Hittade även en vit jättesöt kjol i min garderob idag, som jag hade på skolavslutningen i 5an. Tro det eller ej, men jag kunde fortfarande ha den! Okej, jag erkänner. Lite trång var den. Den passar i alla fall till ett linne eller liknande och volá (stavas det så?) så har jag en klänning. Har letat efter en sommarklänning sjukt länge och nu slipper jag lägga pengar på det och kan lägga dom på några av kläderna på bilden. How nice.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0