Du måste flytta på dig

Om ungefär sådär 4 timmar kommer mamma och pappa hem, då drar vi till Rätö! Längtar som en gris. Har inte träffat Amanda på ett jävla tag heller, så det ska bli kul!
I förrgår var jag med Stina och Cecilia, vi chillade och gjorde pannkakor, sen cyklade vi hem till Cecilia och badade och käka. Sen hem till mig igen och sov. Vid halv 7 igår kom Nathalie hit.. Vi var barnvakt till Alva hela dagen och gick till Gistad och massa. Vid typ 5 smsade Johanna och drog med oss till hamra! När vi väl var där på klippan kom nåra 95or, så vi drog till andra sidan, haha. Hade en allmänt chill och rolig kväll!
Ni får inga bilder för appen har slutat funka för mig med, precis som för alla andra. Och jag orkar inte lägga in bilderna i datan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0