You're out there somewhere, I don't know if you care at all, it seems like you don't

Nu ska ni få höra vad som hände med min dag. 
Alva skulle rida vid 5, så vi hann inte åka in till stan och köpa skorna innan ridningen, för att mamma hade massor att göra här hemma, innan det började regna. Okej tänker jag, jag åker in till mammas jobb i morgon och går på stan med henne efter det. Jag får ju ändå träffa Amanda osv för nu åker ju inte vi till stan när dom kommer hit. Men nae. För då kommer inte dom alls? Så ja, nu sitter jag här vid min dator och gör ingenting, fixad i onödan och allt. Kul. Om jag inte har något bättre för mig senare får jag väl följa med mamma och handla på maxi eller nåt.
 
Haha saknar dig bestiiiiis <3 
Och mina andra små festisar med :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0