Welcome to a new kind of tension, all across the alien nation, where everything isn't meant to be okay, television dreams of tomorrow, we're not the ones who're meant to follow, for that's enough to argue.

Sorry for beeing such a coldhearted bitch but you know what? 
Fuck you. 
 

HEJ READERZ!

Kom in nyss, har varit ute och åkt longboard ganska länge. Skönt o bara åka runt själv ju. 
Men men, imorse kom Cecilia och väckte mig (tack), sen drog vi in till stan och va där ett tag, tog bussen till tornby och mötte Edvin. Vi ba chilla hela dagen, sen kom mor och far och hämtade mig och skjutsade hem Cecilia. Mina fina föräldrar hade köpt med thaimat hem<33 
Sen så hittade jag min gamla skateboard som är drygt 10 år gammal, alltså helt värdelös att åka på, rullar knappt i nerförsbacke. Så började jag skruva lite på truckarna och pilla lite på hjulen osv, sen funkade den helt okej faktiskt. Jag är så jävla grym! Men ska fortfarande önska mig en ny när jag fyller år... Haha. 
 
Men jadu.. Pusshej, btw, bara jag som bloggar..? INTE OKEJ.
 
 
KLICK!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0