We should be happy, it´s what I said from the start

Hej på er! 
Haha tro det eller ej men jag håller nog på att bli riktigt tjejig.. Ligger liksom och lyssnar på Never Shout Never, riktigt chill faktiskt. Och han är ju inte direkt ful heller..haha
 
Men om en vecka drar jag ner till Österrike ett par dagar och åker snowboard i tshirt, efter ett par dagar så drar vi ner till norra Italien och ligger och steker i en vecka, och nån dag drar vi till Venedig. Blir nog bra! Längtar!!
 
Men eftrsom Mat åkte till Barcelona idag så får vi väl se vad jag hittar på ikväll. Forever alone <3 Ni andra människor bor ju så långt bort liksom så jag kan inte bara gå hem från er vid halv 2 eller så.. buhu
 
Inatt när jag kom hem så ställde jag vöckarklockan på 10. Men självklart så stände jag ju av den i sömnen och vaknade vid 11.. Kom upp runt 1 typ, efter ett par timmar framför tvn så tog jag tag i mitt liv o duschade och tog sedan longboarden till ica och köpte godis. Nu sitter jag vid tvn med datorn i knät. Aktiv är jag<33
 
Men aa hejdå.
 
 
Never Shout Never <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0