The sun was just yellow energi

Sitter i sängen och chillar med musik osv. Kollade nyss 2 avsnitt One Tree Hill som jag missat. Fy fan vad bra det är.
Sov till 12 idag, och mamma sa att jag inte fick göra det i morgon eftersom jag är ensam hemma med Alva, så jag ska väl sova snart. Kanske kolla på någon film innan. I morgon åker vi (min familj och jag alltså) till mammas kompis och sover där till lördag. Så det blir väl att spendera fredagskvällen med barn. Tar nog med mig longboarden. Så att jag kan åka vid sådär 9 när dom inte får gå ut längre, så att jag får vara själv. Aja, nu ska jag hitta en bra film, hörs!

KOLLA PÅ STINA SÅ SÖT
Bilden är från skolan någon gång. Tro det eller ej, men jag saknar faktiskt skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0