sommar och sol! :)

tjeena tjeena! nu är jag hemma igen :) jag har precis vaknat haha jag har sovit i c 15 tim! :D  så då tänkte jag skriva ett litet inlägg :) jag har haft en sjukt kul vecka! så tycker det är lite synd att den är över :(  men nu så måste ju vi ta och va snart mina små tjejor! :O det var grymt länge sen :(  ajuste men vart är ellen? :O har inte snackat så mkt med henne på länge ;) men johanna är i Italien och ellen är någon stans mä :) såååå sjukt skönt att åka till Italien! är lite avis på dig johanna! :)  men nu ska jag äta frukost och packa upp alla kläder och skit ååh sen så blir det nog kalas hos min farbror om jag orkar följa med ;) ha det bäst! :) 
en bild från taizé :) kommer kke mer bilder om jag får tag på min damp sladd till kameran! ;)
såå fint! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0