Should I stay or should I go?

Hej readerz!
Idag vaknade jag runt halv 2. Sen tragglade jag lite mer på gitarren eftersom jag håller på o lära mig en ny låt. Och sen lärde jag pappa spotify och efter det begav jag mig hem till Carro med resten av truppen för att sortera loppisgrejor som vi ska sälja på loppis för att samla pengar till truppen. Efter det så åkte jag, Astrid och Emilia hem till Sofia eftersom hon om mindre än en vecka åker till USA i ett helt år. Sorgligt men ändå kul för henne! 
 
Kom iaf hem nyss och frös som ett kioskmongo, så mamma och pappa bäddade ner mig under en filt och gjorde chailatte till mig <3 
Och nu håller jag på att ladda ner LoL (league of legends) eftersom Hannes lovade att lära mig spela. (Och för att han bad mig, haha). 
 
 
Bilder från Italien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0