nåra ilandsproblem sådär

Haha Johanna så jävla sööööt!
 
Har precis fixat mig. Amanda, Nisse, Emilia och Solomon skulle komma hit idag, men nu skrev Amanda att det var på eftermiddagen och då ska jag nog in till stan. Haha bra tajmat! (Dom är liksom i stan nu). Så ja, vi får väl se hur det blir. Hur som helst så ska jag i alla fall köpa nya skor. Behöver det. Köpte ju nya converse för inte så länge sen, men dom kan jag inte ha sen jag stack foten i ett cykelhjul, det är det smala modellen.. Schmart. Och mina i originalmodellen är gaaanska trasiga. Så ja, jag behöver nya. 
Btw, har ni märkt att jag skriver "i alla fall" i varje inlägg? Minst en gång liksom. Stör ihjäl mig på det men kommer inte på hur jag kan formulera om det så att jag kan skriva samma sak fast utan "i alla fall". Jobbigt läge.
 
Haha hur jag än vänder och vrider på camen får jag inte med allt mitt hår på bild :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0