Hello tomorrow, and goodbye to yesterday

Shit maj gad assåååeeh.
Nä men seriöst våran statestik är ju bra ju!! Haha
 
Ah hej på er kära små readerz. 
Jag är kär. Har vart det ett tag och kommer aldrig komma över det. Lyckligt kär den här gången. Vi kommer såsmåningom att gifta oss. Jag älskar dig musik<33
 
Haha, asså ja forever alone<3 NÄ DÅ. 
Men jo lite, för ja åkte runt i lilla Linghem på min kära longboard helt ensam från typ 12 till 1 och kom hem för typ en timme sen. Hahaha.. 
Men mina skor kom idag. Jag älskar dom. JAG ÄLSKAR DOM!!!!! SÅ JÄVLA FINA<33 Jag har velat ha sånna sen jag va liten, FATTA LYCKAN!?!?!?! JAG HAR LIKSOM HOPPAT AV LYCKA HELA DAGEN!!!!
 
 
VANS<33
 
Men aa hejdå THIHIHIHIHIHI ÖVERLYCKLIG OCH TRÖTT MEN SOVA KAN MAN GÖRA NÄR MAN ÄR DÖD!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0