hejdå! :)

heheeej! jag har precis fixat mig lite och packat allt jag ska ha med mig och försökt att lugna ner lilla hasky! för hon hatar när det åskar, men det gick inte så braa så till slut så gav jag upp ! hahaha cecilia och hasky blir ju ett bra par! :) men jag ska åka om 30 min ungifär till bjärka :) så då kan jag tuvärr inte blogga på en hel vecka :( igår så var det lite läskigt, för jag var helt ensam hela kvällen/natten och det skulle igentligen åska inatt! så tänkte om typ åskan skulle slå ner i huset och typ döda mig och bränna ner hela huset! :O men som tur var så åskade det nu på morgonen ist :D och då var jag inte ensam hemma heller :D okej, men jag måste ta och packa nu resten av grejerna så ses vi om en vecka! :) pööss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0