grattis! :)

tjenixen idag fyller min lilla mamma år! det hadde jag helt glömt :O men aja hon har fått några prisenter i alla fall :) åååh jag tänkte ta och åka till stinis idag men nejnejnej då ska mamma ta och fylla är helt sådär -.- och min kära lilla far fyller år imorn! haha så då blir det att fira han imorn också ;) så det blir mycke tårta nu :D  så idag har jag vart hemma bara och firat mamma :) och imorn så ska vi nog åka till söderköping och äta glass med familjen elr göra nått annat ;) men nu ska jag ta och gå ut med min lilla hund, haha hon sitter här framför mig och gnäller så jag får ta ett litet varv :) hajdåå!                                                                                            
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0