Don't stop believin'

Hejsan jag sitter här och lyssnar på Don't stop believin' :) Jag har varit i Karlsborg (sveriges reserv huvudstad :) ) från torsdag till söndag. Jag var och hälsade på mina släcktingar där som har en sommarstuga där som vi brukar åka till varje år :) Jag har ätit massa glass och jag badade en dag i vättern och det var skit kallt men väldigt skönt :)  och jag var på en guidad tur i Karlsborgs fästning och det var ganska kul och intressant. I söndags kom vi ju hem som sagt och då var jag trött. I måndags så har jag typ inte gjort någonting (tror jag) och igår gjorde jag inget heller fast jag var ensam hemma och det var skönt men jag typ läste och titta på tv hela dan. På kvällen var jag och bada i en pool och när jag gick upp så la jag mig direkt på handduken och då blev det märken efter min bikini :D det såg as kul ut :) Idag är jag ensam hemma igen och det är skönt och vi kke ska åka och bada ikväll igen :) Imorgon ska famljen och mina kära kusiner åka till High Chaparral :D det är typ det roligaste som finns :D aja och det har hänt en sorglig sak med för min kisse är borta :( hon har varit borta sen lördag tror jag och hon har inte kommit hem och jag är ledsen :( :'( Hon är en birma och hon heter Zoey så om nån hittar en så vet ni ju vems det är  :) 
Så här såg det ut på min handduk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0