döda flugor :O

heellllooo! idag fyller felicia år ( min syrra) haha grattis till henne! :) jag har inte gjort så mkt idag bara vart i stan med en kompis och shoppat lite kläder och så skulle jag hitta någonting fint till felicia men det gjorde jag inte... så hon får sin present någon annan gång i framtiden.. :) haha ;) men kom hem för några timmar sen så nu har jag precis hjälp mamma med maten :) hahah ajuste jag måste berätta en sak XD  mamma fick en el flugsmälla elr vad man nu ska säga föra mamma haaaatar flugor  XD haha ja men den är ju bara hämsk grej :O för vissa  flugor plågas och inte dör direkt  :O fast några dör direkt, men det läter så läskigt när det smäller till :O naee den är bara dålig och dum grej ;) haha fast kul ändå att använda den på personer... XD dom blir så arga så man typ skrattar ihjäl sig XD
 
 
hahahahaha titta vad man hitta XD så äckligt men ändå roligt XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0