befhvlafnvknfiolbiiipvvv´fvc

tjena tjena! jag är ganska iriterad nu -.-´ för det första så hittar jag inte sladden till kameran så man kan föra över in lite bilder till datorn och bloggen :O och för det andra så är jag sjuuuuk! :O har ont i halsen och värdens huvudverk och yr :( och jag måste ju träffa mina fina vänner innan jag åker till bjärka lägret :O men också så måste jag bli frisk tills lägret :O så jag är jätte arg nu :( men jag proppar i mig massa tabletter och skit :) föresten så kollar jag på drömmarnas trädgård!! :D haha det äger ju! :D men jaja idag så ska jag bara vila och försöka att bli frisk igen :)
vi höres!
haha farmors körsbär är så sjuuuuuukt goda :D efter bjärka så ska lisa och jag plocka massssssor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0