BABY BABY BABY OH LIKE BABY BABY BABY NO

Hej mina fina!
Igårkväll fick jag för mig att jag skulle städa mitt rum, och då menar jag verkligen hela rummet! Det var liksom så dammigt att jag fick astma. Bra där Johanna. 
Och eftersom det är så pass rent idag så har jag legat på golvet med massa kuddar och täcken hela morgnonen (sen 1 alltså) och kollat på film. Mor, far och Jockobert var och hämtade moppen på verkstan idag också. Så när bror min kom hem så kom han och kollade klart på filmen med mig. Nu håller han snällt på och ladda ner en till film till mig medans jag ligger och chillar med en chailatte (me gusta) och lyssnar på en av världens bästa låtar.
 
 
Såhär glad är jag idag!
 
OCH NU TAPPADE JAG RESPEKTEN FÖR MIN BROR HELT EFTERSOM HAN SATTE PÅ JUSTIN BIEBER HÖGT SOM TUSAN OCH SPRANG IN I MITT RUM OCH SJUNGER MED. KUL. 
 
 
 
 
 
 
Bättre <333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0