åska...

asså ojojoj vad det regnar och åskar! :O hela dan var det extremt fint väder och bara låg och götta sig i solen men sen helt plöttsligt så började det regna och sen åska :O fast det är ändå ganska mysigt när det åskar :) så det gör inte såå mkt ändå :) idag så har jag och mamma tagit en sväng och köpt massa körv och sen åkte vi och handla lite. men jag har suttit i solen för det mästa, och korven var inte god :( så jag fick ge den till hasky ( hund) :) haha fast tycker lite synd om min lilla hasky XD för hon verkligen hatar åska och vet inte vaart hon ska ta vägen... XD hahahaha ajuste,  i våran skorsten dampar massor och typ låter lite mysko ifrån den :O så vi tror det är tomten som har fastnat där :) det är lite synd om tomten :(  naaae nu ska jag ta och kolla på en film och dricka te och mysa nu ist, hejdåå! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0