2 underbara veckor med min älskling!

Nu har jag fått tillbaka min älskade dator <3
Så nu ska ni få höra vad jag har gjort och hur jag har haft det dessa 2 veckor ;)
Den 2a juli kom Christoffer till mig och vi chillade fram till onsdagen då vi hade ett år. Vilket ni redan har fått läsa i Johannas inlägg, haha gulle. Då åkte vi in till trädgårdsföreningen och hade picknick med Subway och jordgubbar med choklad oså. 
Nej den hade inte sparats när jag gjorde den så jag var tvungen att screenshota.
 
Sen gick vi till hemmakväll och köpte godis, och sen åkte vi med mamma hem. På torsdagen packade vi oså, och på fredagen åkte vi buss till Stockholm och tappade bort oss, men vi kom på bussen igen och kom hela vägen till Uppsala som vi skulle.
 
Sen åkte vi bil till Rimbo, typ Norrtälje, där Christoffers pappa bor.
 
På lördagen chillade vi framför teven i stort sätt hela dagen, gick ut lite med. På kvällen (okej klockan var 12) bestämmde vi oss för att ta ett kvällsdopp i sjön. Så vi gick dit och skulle precis gå i vattnet när 3 tjejer sätter sig på en bänk och kollar på oss. Kul. Sen gick dom, då gick vi i och då kommer typ 30 pers till den andra bryggan och har fest. Sen kom det 3-4 killar och kollade på oss, och den ena skulle pissa. Så han ställde sig och skulle pissa i vattnet, sisådär 5-10 meter ifrån oss. Skapligt jävla full var han också för den delen. Sen började dom prata med oss, frågade vad vi hette, vart vi bodde och så. Så vi pratade med dom en stund, sen gick vi upp och då kom en kille som hette William ut på bryggan och började snacka med oss seriöst, alltså prata med oss. Han var inte full heller, så han fattade vad vi sa och vi fattade vad han sa. Så där stog jag och Christoffer i handduk och pratade med dom. Det blev ju ett romantiskt kvällsdopp liksom. Och innan det var det några fullisar som klättrade upp på balkongen och sa att han skulle till lägenheten över, det slutade med att han klättrade på stuprännan och ramlade ner fån sådär 5 meter. 
På söndagen åkte vi färja över till Åland och tog en buss från Eckerö till Mariehamn utan att veta vart vi skulle av. Men vi gick av rätt, skapliga skillz.
På färjan fanns det skittles!
På Åland fiskade vi, plockade smultron, badade bastu och allmänt chillade.
I förrgår åkte vi hem till Christoffer. Vi fastnade i Stockholm en timme också pga trafikstockning.
Igår spelade vi, klippte gräs, rensade ogräs och massa sånt där. Kul hade vi i alla fall. Idag har vi klippt mer gräs, och så skjutsade dom hem mig och fikade här oså. 
Jag har haft 2 helt underbara veckor med min älskling. Jag älskar dig så sjukt mycket, och jag är fortfarande lika förälskad i dig nu, som jag var för ett år sen. Min kärlek till dig växer för varje sekund som går ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0